onsdag 2 mars 2011

Min nya leksak..........

OOO så har den idag kommit min nya leksak som jag har saknat så på crossbanan, men det sved i plånboken....Min nya Canon EOS 550D.
Ska bli spännande att utforska den och att även testa att filma lite :D
Något annat som också har kommit är vågen :P den ska jag slåss med i morgon kväll tänkte jag då det ju är vägningsdag på Fredag :)
I går blev det så äntligen ett box pass igen och det är så grymt roligt! Måste hitta ett pass till i veckan som jag kan utöva detta på!! Hoppas verkligen att det utökas i byn då efterfrågan är stor. Tack Jenny du är grym på att instruera!
I kväll är det dax att träffa mina crosspågar igen och besöka Månsson ska bli riktigt kul att träffa honom igen efter 2 Månader :D
Se man har alltid något att se fram emot varje dag............
Kärlek till er alla/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar