fredag 4 mars 2011

7 veckor och 5 Kilo Lättare :) = 0,7 Kilo i veckan

Ja Fredag och vägningsdag :)
Så var det dax att inviga den nya vågen , den är spännande vill jag lova för nu fick jag även se hur min kropps sammansättning ser ut:
Fett: 38,6 %
Vätska: 39,9 %
Muskler: 35,1 %
Ben: 2,6 %
Hahahaha visst är det fantastiskt mina vänner hur de tekniska sakerna fungerar nu för tiden :P
Vikt: 72,8 -5 kilo
Byst 90 -2cm
Midja :81 -11cm
Höft:101cm -7cm
Lår 58 cm -4cm
I morse var jag också på spinningpass som är grymt gött på Fredagsmorgonen men när klockan börjar närma sig 11.00 så är jag så trött så trött.......just nu är kl.20.15 och jag skulle kunna somna vilken minut som helst. Inte alls likt mig, är ju en riktig kvällsmänniska annars.
Tack Madde för ett grymt pass som vanligt :) Helgen består annars att vara på crossbanan och att hämta hem husvagnen, min pärla :) Som jag längtar att få komma ut i den igen!
Hade något sagt till mig att jag skulle älska husvagnslivet för 5 år sen hade jag bara skrattat, men jisses vilken passion jag fann i min husvagn. Enda stället på hela jorden jag finner total sinnesfrid, lugn och ro :)
Undrar om det har något samband med crossbanan att göra hmmmmm ...........:D Eller att slippa hemmet och dess måsten? :P
Kanske även besöket på Ikea idag gjorde mig trött då jag och min jobbarkompis Linda var där för att investera i lite nytt till jobbet. Vi handlade, betalade och bestämde att vi sedan skulle käka lunch och det gjorde vi med kundvagnen. När vi sedan skulle gå ut från stället upptäckte vi att hissen gick inte att komma ner till bottenplan med hahahahaha vi hamnade där vi börjat igen hur vi än gjorde........märkligt, så efter att ha dragit runt åter igen hela varvet på Ikea (I pilarnas riktning) Så hamnade vi åter igen vid kassan.....herregud att jag aldrig lär mig! Och varför kommer jag aldrig ihåg varför jag inte befinner mig på Ikea så ofta??
Nu lär det dröja ett tag i allafall :)
Har även blivit snygg i håret idag nysnaggad och nya slingor :)
Hoppas att ni alla får en kanonhelg! Njut! ta tillvara på ledigheten, lungnet och friden <3! Det är ni värda!
Kramar/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar