tisdag 11 januari 2011

Välkommen till min blogg! Hoppas att ni kommer att följa mig!

Ja fick idén om att starta en blogg nu när jag verkligen ska ta tag i mitt nya liv , mot en bättre hälsa med GI och träning. Dels för att det kunde vara kul och även som en sporre till mig själv nu när jag ska kämpa mot kilona! Suck men jag är en envis jäkel :P Nu är det slut på sötebrödsdagarna och rötjut helt enkelt.......!!
Har idag sammansatt en hel lista på saker som ska inhandlas i mataffären i kväll jisses vad lite GI grejor man har hemma.
Har nu 30 dagar framför mig tillsammans med boken GI dag för dag med en massa recept i .
Vet ju så väl att man mår så mycket bättre också av en massa härlig motion vet inte varför denna alltid hamnar nederst på prioriteringslistan? Men hädanefter ska den prioriteras först! min egen tid till att träna!
Och när crossäsongen drar igång ja då får ni väl stå ut med att se mig intervallträna på banorna helt enkelt :)
Åhh vad jag längtar tills det blir vår igen och man får känna sanden mellan tårna ,solen gassa och en massa braapp :D Lovely <3
Undrar hur många kilon jag kommer att ha tappat tills dess?
Ja ska iallafall väga in mig i mörrn phu fy det var längesen jag vägde mig är inte sån att jag springer o väger mig hela tiden ju ....sist tror jag var i somras någon gång :P men lovar att ni ska få veta allt för här fegas det minsann inte!....nä nu till mataffären :)

Cypern 2005 59 Kilo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar