torsdag 3 mars 2011

7 km avklarad!!

Jihaa! I dag tog jag en härlig joggingtur med wilmatösen i vår härliga bokskog runt vattenmöllan och Häckeberga. Dock längtar jag nu tills det börjar bli grönt där, då är det underbart :) och blir en riktig bokskog :P
Men är jäkligt stolt över mig själv och mina 7 kilometer :D
Ok ska erkänna att jag dock stannade ibland och kastade pinne till wilmatösen men bara då jag kastade pinnen. Min lilla Nike sensor till Iphonen hade registrerat 6,9 kilometer då jag kom fram till bilen :P Nä tänkte jag den ska bara stå på 7 km!!
När jag kom hem så läste jag bruksanvisning och fixade vågen tills morgondagen, det var lätt och den var riktigt rolig fast det berättar jag mer om i mörrn då det är dax för vägning för nu är jag helt slut, det känns att jag tog ut mig rejält idag så nu måste jag hoppa i bingen så att jag orkar spinningpasset i morgon bitti :)
See You/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar