fredag 11 mars 2011

Frisk!!! Tillbaka på jobb och glädje över vågens resultat i morse :D:D

Kanske inte så konstigt att vågen visade så positivt resultat i morse då jag knappt har intagit någon föda alls på 3 dagar. Men vad gör det? Minus är minus eller hur?
Så efter 8 veckor:
Vikt: 71,6 (-6,2 kg)
Byst: 90cm (-2cm)
Midja: 78 cm (-14cm)
Höft: 100,5cm (-7,5cm)
Lår: 58cm (-4cm)
Tyvärr kunde jag inte delta vid morgonens spinningpass då jag insåg att jag var rent för matt för att utsätta mig för det. Och kommer nog att nöja mig med promenader i helgen så man inte drar på sig något annat nu.
Det är ju snart semester.....10 dagar kvar bara! Som jag längtar! 11 dagar i Belgien och Holland med bara cross, det är livet det :D
I helgen ska Oliver åka på konfirmationsläger till Åhus så därför kommer vi inte att vara på crossbanan :(
Men jag får i stället tillfälle att umgås med mitt älskade gudbarn, Linnea hela helgen! Vilket jag gör alldelles för sällan! Och jag avgudar verkligen denna lilla tös som jag älskar så och hennes kärlek tillbaka är gränslös <3 Den sötaste tös som finns på denna jord, är så lycklig över att vara hennes gudmor och att få följa henne här i livet. Jag blir alldelles varm i hjärtat mitt <3


Här på bilden fyller hon 4 och blir nu 6 i Juni så ska uppdatera mitt fotoalbum lite i helgen :D
Vi ska hitta på mycket sköj iallafall!
Usch vill passa på att sända några tankar till Japan som drabbades så fruktansvärt av en tsunami idag, vad håller på att hända med vår moderjord? Och varför gnäller vi över småsaker när det finns så mycket som händer i vår värld varje dag?
Hoppas att ni iallafall får en fridefull helg! Kram/Crossmorsan
Här kommer några goa ord till er:
Nalle Puh & Nasse sitter på ett berg och ser ut över havet. Plötsligt vänder sig Nasse om och ser in i ögonen på Nalle Puh och börjar gråta. Nalle Puh ger honom en varm kram och håller tassen i hans. Då frågar Nasse: "Kommer du alltid att tycka om mig, Nalle Puh"? Nalle Puh fäller en liten tår som faller ner i havet och säger: "Nasse, den dagen du finner den tåren skall jag sluta att tycka om dej ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar