torsdag 24 mars 2011

Hondapark & Lille, Belgien :D


Hej på er alla :)
Efter 2 fantastiskt fina dagar i Belgien med över 20 grader sol så blir man superglad :D Vi bor på en jättefin camping, omgiven av 3 st sjöar. Resan ner gick bra och vi landade här runt halv sju på Måndags kvällen men som alltid är man trött när man kommer ner efter en dag i bilen.
På Tisdagen drog vi till Hondapark där vi direkt sprang på Rasmus Sjöberg. Vi körde där hela dagen och det gick bra för pågarna. Oliver var så nervös, att han skulle krascha som han gjorde i Italien första dagen i fjol så att händerna darrade på honom när han skulle ut och köra men efter att ha fått ett ringrostigt pass så gick det sedan bra. Linus körde på bra och drog i sanden och överraskade med att öka som mest på slutet. Dagen bjöd även på en fantastisk förare Harri Kullas! Då förstår man vad motocross handlar om , vilken kille! Han var som en maskin och bara malde och malde! Kan lova er att även efter 10 varv så minskade inte hans varvtider snarare tvärtom, de ökade. Wooow! säger jag bara fick några snygga bilder på denna terminator, för det är det bästa ord jag kan kalla honom :) Crossglädje på hög nivå :)
På kvällen kom Rasmus över till oss och stannade hela kvällen, Linus känner honom sen innan och jag fick börja att lära känna honom. En ödmjuk kille med ett sant crosshjärta :D
I dag har vi varit på Lille och kört en härlig teknikbana och mycket fart, grabbarna började med en joggingtur i morse och så gjorde även jag och Annika. Vilken härlig känsla att springa i shorts med den underbara utsikten vid sjön, det var verkligen härligt!
I dag har båda mina grabbar kört grymt!!! Det är så härligt att se dem :) Var och en på sitt vis, med exakt vad de behöver, och det känns underbart i mitt hjärta <3
Nu ska jag sova efter en härlig crossdag , man är så där go trött som man bara kan bli då :D
Ha det bra tills vi hörs igen/Crossmorsan
Vill ni se bilder så hänvisar jag till http://www.oliverbjorkqvist.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar