onsdag 9 mars 2011

SJUK :(

Hatar verkligen att vara sjuk, trodde att jag klarat mig eftersom det gått så många dagar efter att Oliver hade magsjuka förra veckan........men ack som jag bedrog mig det är som knivar som hugger i magen och kan knappt inte röra mig, än värre är att jag inte kan snusa...... då är det riktigt illa mina vänner........
Och dessutom har jag en molande huvudvärk , feber som går upp och ner, har verkligen inte vare sig lust eller tid att vara sjuk nu!
Ok nog med gnället och min egen självömkan :P
Helgen bestod av crossträning för Olivers del och att träffa härliga crossvänner ute på banan. I Lördags var vi hemma hos Familjen Stridsby och planerade kommande Belgien/Holland resan....Bara12 dagar kvar nu! I Måndags var jag på ett grymt spinningpass!
Hittade detta fina citat på nätet som jag tyckte var mycket kloka ord, ord att tänka över och ta till sig.
Umgås med dem som ger dig positiv energi och inte dem som stjäl den ifrån dig.........
Du kan älska mig eller hata mig, ogilla mig, det är upp till dig.!
Men jag har inte tid att hata dem, som hatar mig...
För jag är upptagen av att älska dem, som älskar mig ♥

Kärlek /Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar