fredag 18 mars 2011

9 veckor och fortfarande 6,2 kilo lättare :D

Vikt och centimetrar var denna vecka samma som förra veckans och något annat hade jag inte räknat med heller då jag varit magsjuk förra veckan och inte ätit på 3 dagar innan vägning men skönt att jag ligger kvar på samma iallafall.
Nu är det bara en halvtimma kvar innan jag tar semester i 14 dagar och ägnar mig åt det jag tycker mest om här i livet, Crossbanan! Runt om i Belgien och Holland :)
Som jag har längtat och det ska bli så roligt att se mina crossapågar dra på banorna!!

Och vilket väder vi ska få under nästa vecka enligt yr.no! Jihoo! känns riktigt gött efter bakslaget igår.
Fast först ska det bli Måndagmorgon innan bussen drar söder över och morgondagen består av körning på någon av banorna i Skåne, var är inte riktigt bestämt än........Det är också något jag ser fram emot eftersom det innebär lite annat än vad vi är vana vid på träningarna. (Det får ni läsa om mer på Olivers sida sen)
Så Söndagen lär bestå av en massa packning och förmodligen en del stress hahahaha men har iallafall skrivit den långa listan på allt som ska med. Det är väl bra?
Var åter igen på ett suveränt boxpass i Tisdags och i Onsdags blev det löpning och step-up.
Tyvärr blev det ingen spinning i morse då jag inte kan vara så trött idag då jag har tusen saker att göra på min to do list :) Men lovar er att det blir ett besök på gymmet med muskel & konditionsträning innan Fredagskvällen är över :D
Hörde idag en jäkligt bra historia annars:
Mannen & frugan satt & pratade. Efter en stund kom de in på eutanasi (dödshjälp). Mannen sa till sin fru: Om det någon gång händer mig något så tillåt inte att jag blir liggande raklång med näring från en flaska. Stäng bara av alla apparater som håller mig vid liv! Då reste sig frugan, stängde av TV, kopplade ur dator och hällde ut mannens öl i vasken. Kvinnor är snabba att ta livsviktiga beslut!!
Glöm aldrig det! Hahahahahaha
Ha en riktigt underbar helg alla härliga with love/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar