torsdag 13 januari 2011

Solarium inte som på det ljuva 80-talet.......

Dag 2 har också fungerat bra. Det är riktigt goda recept så idag blev det sallad, getost, rödlök och lite valnötter till lunch och till middag kokade man blomkål i grädde med kycklingfile, rostade nötter och squash.
Och som mellanmål avokado och ost ÄLSKAR AVOKADO!
Mums! Har haft en härlig träningsvärk idag också det känns så gött att vara på gång igen känner mig så glad o lycklig!
Har bestämt mig för att ta tag i att verkligen unna mig själv lite saker också, ta hand om mig själv.Något jag inte gjort på väldigt länge är att sola solarium jag vet inte vilket årtal sist hahaha men kan garantera er att de vare sig funkar eller ser ut som på det gamla ljuva 80-talet längre! Så efter jobb drog jag in om i solariumsalongen, nu för tiden är det ju sådana dropp in, så gick runt o studerade lite. Öppnar dörren till ett av rummen och där står ett STÅENDE Solarium. Jaha tänkte jag ska man gå in i den och stå där inne bara?!
Min nyfikenhet ville ju gärna testa såklart men nej bestämde mig att i nästa andetag att ta ett av de liggande solariumen. Har man tur och inte svettas för mycket så kan man ju få sig en lite tupplur tänkte jag :)
Sagt o gjort stoppade i 80 spänn!! (På min tid kostade det en 20:a för 30 Minuter). La mig till rätta i solariumet och väntade på att det skulle starta och det gjorde det minsann med råge för skiten började faan att SNACKA med mig!! Förklarade att man minsann både kunde få relaxduschar eller aquaduschar under tiden man solade, aircondition fanns det minsann också , herregud tänkte jag! Ok men var ju tvungen att pilla lite så han med både den ena o andra duschen och svett blev jag minsann aldrig! Nästan frös innan jag kom på att man kunde ju minska på kylan lite. Och ingen tupplur blev det heller hahahahaha
Nästa gång ska jag testa det stående och se vad som händer där! Ska bli mycket spännande :P
Nu ska jag snart söva för i morgonbitti blir det spinning med Oliver kl 6.45! YES BOX!
Dröm sött /Crossmorsan

4 kommentarer:

  1. Du er så sjov Anneli hi hi hi :-D Dejligt med opmuntring til os andre ;-) Tack...!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag kan rekommendera stående 14 minuter, Skönt...

    SvaraRadera
  3. Här verkar det finnas recept som kan intressera dig:http://56kilo.se/

    SvaraRadera
  4. Testar vi igen....go for it girl.....kram kram

    SvaraRadera