fredag 25 februari 2011

Vågen har nog gjort sitt hahahahaha.......=STENDÖD

Ja antingen har jag ökat så markant i vikt så vågen stendog i morse hahaha tro det eller ej :) Men vägde mig först då den visade en viktnedgång på 2,6 kilo jihaaa eller hur? Fast även jag begriper att detta inte kan vara möjligt under en veckas tid :P Nästa gång jag vägde mig så visade den +3 kg!!! Oppps!
Tryckte på reset knappen och bytte batteriet då den blinkade erooooorrrr hahahaha ok tänkte jag dags att inskaffa en ny våg! Den jag har haft är nog en sån där billig 99 kronors våg.
Men tror fortfarande att allt har sin mening här i livet så antagligen skulle jag inte väga mig denna veckan bara ........Thats it! Så ni får hålla till godo tills nästa vecka vänner.....
Men beställde iallafall en ny och investerade en för 800 kronor, för att få lite bättre kvalité i grejorna eftersom jag har många veckor kvar att väga mig :) Bild syns här ovan den kunde nog göra allt och mäta både vätska , fetter, muskler och skelett minsann hahahaha den instruktionsboken och jag kommer säkert att komma överens .......så det lär ni säkert få höra mer om :)
I morse var jag på spinning och det var gött :) Tack Lotta!
I morgon ska min Wilmatösen få sig en rejäl joggingtur i skogen, det gillar hon! visst är hon söt?
Innan jag ska ställa mig och röra i grytorna då hela MX Training Academy kommer hem till oss på kvällen för käk, gott o dricka och en massa crossnack kan jag tänka mig! Längtar redan :)
I går fick jag även ett härligt samtal från min allra bästa vän under högstadietiden Charlotta, jag blev så glad att du hörde av dig och är oerhört tacksam att du gjorde det. Charlotta flyttade till Göteborg och gick gymnasiet där då vi kom ifrån varann.Även om vi träffats några ggr efter det. Men visst är det härligt att att känna i sitt hjärta att det var som igår man pratade med varann fast det har gått så många år, förresten vadå många år? är ju inte mer än 15 fortfarande eller?
Vill önska alla mina vänner (du #77) , nära och kära en underbar helg med denna låt av Molly Sandén lyssna på texten, ta in den, ta den till dig, från mig och njut :D

2 kommentarer:

  1. hehe vet du vad jag har för våg?? Mormors! =) Den lever än å verkar hänga med ett tag till =)

    SvaraRadera
  2. Vi har också en fralla, en Frank!

    SvaraRadera