tisdag 22 februari 2011

4 Kilo och 25 centimetrar på 5 Veckor Bra jobbat!!!

Oj vad jag har slarvat med bloggen nu får ta och skärpa mig ooooo:):):) Lovar.....men de sista dagarna har varit full rulle eftersom jag låg sjuk förra veckan  vilket också innebar mindre träning.
Ok Fredagens resultat kommer här:
Vikt 73,8 (- 4 kg)
Byst 90 cm (-2 cm)
Midja 81 cm (-11cm)
Höft : 103 cm (-5 cm)
Lår : 59 cm (-3 cm)

I Lördags var det cross som gällde på saxtorps crossbana med MTA Gänget och så även i Måndags då jag var på Ripabanan med våra ungdomar , I love it! Oliver är kvar i Åhus hos coach för att ha träningsläger idag och i morgon också på ripa. Jag vet att Oliver är i trygga händer samtidigt som det är lite pirrande att inte själv närvara på banan då han kör.......men som coach säger bara nyttigt och jag tror honom. Coach är också en person som det inte finns så många av nu förtiden...... En som bara ger och ger av sig själv utan att förvänta sig så mycket tillbaka. Att ha denna styrkan är den finaste man kan ha <3 och jag är väldigt tacksam att ha dig som min vän ska du veta :D
I kväll blir det tyvärr ingen box då vårt A-lag har Innebandy match i hallen så får bli en runda på gymmet i stället. I morgon hade jag tänkt att ta mig ner till Ekevallen för att lira lite fotboll med Damlaget men det beror på snön som nu åter igen vräker ner på de skånska markerna. Så trist, vad jag längtar efter sol o sommar nu.
Att känna en gräsplan under fotbollsdojjorna hade varit så gött. Svettas och lattja lite. Och ja jag längtar även efter den sand som kryper upp mellan tårna och irriterar en på en härlig crossbana.
Men har ju så mycket att se fram emot så får ta undan de tankarna på det som kan vara och ta fram dem som komma skall...... Belgien/Holland resan, Barcelona Resan, Crossäsongen, ja hela mitt liv är ju fullt av härligheter som man ska njuta av , greppa nutiden :) Och bara det att det INTE är mörkt längre då man kör hem från jobbet är helt fantastiskt! Och tiden lär nog gå fortare än vi tror, vi är snart där mina vänner till , ljuset, sommaren och solvarma dagar.
Kram på er/Crossmorsan
En liten film från Lördagens körning på saxtorp kommer här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar