tisdag 1 februari 2011

Hakuna Matata :D

Ja så känns mitt liv just nu :) Har ikväll avnjutit ett grymt boxpass igen och fick beröm av instruktören för min fina teknik :D Inte illa och inte var dag man får beröm så tänker suga på den karamellen :) För visst är det så att det är enklare att vara kritisk mot sig själv än att ta emot beröm och ta till sig den? Märkligt egentligen men ska ta till mig mer av detta det är bra för självkänslan :) Förresten borde vi inte ge varann mer beröm och uppskattning ? Det får vi alldelles för lite av tycker jag , kanske ska vi börja att vara lite mer uppmuntrande mot varann och möta människor i vår omgivniing med ett leende :D Tänkvärt!
Var på Gymmet i Torsdags och spinning i Fredags morse och blev förvånad att jag inte var så trött under Fredag förmiddag var tvärtom superpigg! Helgen har bestått av cross på saxtorpsbanan:) Jag är oerhört stolt över Oliver som körde som han aldrig gjort förr i Söndags, och det stärkte hans självkänsla enormt och det var superviktigt just nu :) Mer om detta kan ni läsa på http://www.oliverbjorkqvist.se/
I går var jag åter igen på Gymmet och träningen på löpbandet visar god resultat minskar minuterna till distansen och det känns grymt gött!! I morgon lär det bli en härlig lugn kvällspromenad med wilmatösen :D
I morgon är det ju egentligen dax för vecko vägningen men jag har beslutat att välja ny dag så det kommer hädanefter att bli Fredagar så ni får vänta ett par dagar till denna vecka :P
Hakuna Matata/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar