söndag 13 februari 2011

3,7 kilo på 4 Veckor och en härlig helg :)

Ok har inte hunnit att uppdatera bloggen på hela helgen men bättre sent än aldrig eller hur?
Vecka nummer 4 har också fungerat bra, sista veckan med GI och sen i Fredags har jag nu bytt till viktväktarmat och följer deras points räkning. Deras koncept är en långsam viktnedgång och det passar mig väldigt bra.
Vikt 74,1 (-3,7 kilo)
Byst 92 cm
Midja 81 cm (-11 cm)
Höft 103,5 cm (-4,5 cm)
Lår 60,5 cm (-1,5 cm)
Är så glad när det går neråt och att mäta sig är lika viktigt då jag vet att jag kommer att hamna i den situationen då det inte kommer att hända något med vikten men med måtten. I Fredags morse blev det ett spinningpass på morgonen och igår var jag och gick en härlig mil i det härliga väder vi hade. Tack för sällskapet Jenny :) Och visst får man en härlig känsla av att våren är på ingående dessa härliga soliga dagar :D
I dag har vi tillbringat dagen på saxtorp med MTA Gänget och andra crosskompisar :) Älskar att vara på crossbanan och se ungdomarna köra. Det har blivit en stor passion i mitt liv och kommer så att förbli, det ger mig så mycket glädje! Oliver har ökat farten och tempot och det bådar gott inför kommande säsong :) Är så glad för hans skull att han får tillbaka sitt självförtroende som han så väl förtjänar efter alla olyckor och slit som han har lagt ner för att komma tillbaka.....Det är också en sak som förvånar mig med de som utövar sporten att de kan skada sig gång på gång och ändå hamnar de på crossen igen. Att se er crossförare vara så
passionerade till er sport gör att jag glädjer mig ännu mer när det går bra för er! Ni är fantastiska ska ni veta!
Love ya  <3
Måste villigt erkänna att det var bitande kallt på saxtorp idag , fast det var fint så var vinden sådär bitande kall som den kan vara i skåne så det tog ett par timmar att tina upp men det var det värt :)
Och i morgon är det alla hjärtans dag <3 Glöm inte att visa kärleken till varann och inte bara i mörrn utan alla dagar :D
Nu blir det lite Wallander Kram Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar