fredag 4 februari 2011

3 veckor och 3 kilo lättare :):)

Vikt: 74,8 (-3 kilo)
Byst: 94 (oj vad jag ökat hahahaha nä mäter hela bröstomfånget nu istället)
Midja: 84 (-8cm)
Höft: 104 (-4 cm)
Lår: 62 (-1 cm äntligen)

Hoppas att ni mår bra alla goa där ute, jag är glad över vad jag lyckats åstadkomma under dessa veckor och framförallt över att jag mår så oerhört bra av att träna :D
Är pigg och glad hela tiden:) Mår så himla bra! I går var det dax för ytterliggare ett pass på gymmet och jag ökade på med 40 minuter på löparbandet och 20 på stepuppen, körde även där aerobic pass hahahaha de 108 cm har blivit 104 :D Och 8 centimeter i midjan är inte heller illa :D Det tar sig och för varje centimeter och hekto är jag så lycklig över :D
I morse körde Madde som vanligt ett spinningpass kl.6.45 Tack! Skönt att starta morgonen på det viset ;)Och allting kan ju inte bara vara positivt hela tiden även om man så önskade det .....Det händer plötsligt saker i ens liv som gör att man mår dåligt , framför allt när ens barn mår dåligt.... Det är det värsta som kan hända en, man önskar bara att man kunde ta bort all livets bekymmer och motgångar för dem. Man önskar att man skulle kunna ta över deras till en själv ......gränslös kärlek :) Men tyvärr är ju livet så att av motgångar lär man sig och stärks. Så är livet trots att man bara vill skydda dem mot allt ....men det går ju inte alltid :(
Det är då vid dessa tillfällen man får tänka på allt det positiva och bra man har i sitt liv och ta fram dem.
Och jag vet att detta också kommer att lösa sig men det gör så ont i hjärtat att se sitt barn ledsen.
Älskar er så mycket Jocke & Oliver <3
Men idag är det Fredag och det är så skönt ,se ännu en sak att glädjas över :)
Och det finns väldigt mycket att glädjas över i mitt liv just nu, så mycket att ta tillvara på och att uppfyllas av!
Här kommer några tänkvärda ord om den gränslösa kärleken :
Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst.
Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont. Den finner inte glädje i orätten men gläds med sanningen.
Allt bär den , allt hoppas den, allt uthärdar den.
Störst av allt är kärleken <3<3<3
Fin va? och kloka ord, ta dessa med er in i helgmyset :D
Lite Fredagskänsla får vi också ha..........i form av Fredagsblod :) Rekommenderar 102,6 kl.18.00 :D
Kram/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar