torsdag 10 februari 2011

Löplabbet!

Var igår och köpte nya löparskor på löplabbet, det blev ett par Nike och till dessa finns en liten finurlig Nike sensor som man sätter i skon och kopplar till sin Iphone jag älskar min fantastiska Iphone <3 och vad den kan göra!
Så var ju bara tvungen att testa dem igår kväll med en joggingtur runt byn och det funkade kanon med de nya skorna :) Värda sitt pris! I dag ska kroppen få vila efter 3 dagars tränande, kommer att njuta till fullo av att gå hemma och pula. I morgon har jag gått 4 veckor på GI och det har funkat bra förrutom att La familia inte varit så glada över maten som serverats dem, förrutom jokkesmokk då som har fått massor av fisk som han älskar :D Har inte ätit något socker på 4 veckor, ja klapp på axeln minsann!
Därför har jag bestämt mig för att imorgon övergå till viktväktarna så nu är det Propoints som gäller ...... :D
Kan inte direkt säga att jag haft något sockerbegär mer än att få 3-4 bitar lösgodis om Lördagarna hahahaha
Fast det tror jag mer är psykologiskt.
Känns enklare att kunna laga mat till hela familjen helt enkelt och slippa laga flera olika rätter :)
I morgon bitti är det dax för morgonspinning igen och veckans vägning/mätning :)
Spelar ingen roll hur många hekto eller centimeter jag går ner bara det pekar neråt så är jag lycklig för varje hekto eller centimeter :)
Så vi hörs i mörrn/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar