söndag 23 januari 2011

Helg nr 2 Avklarad.....

I Fredags kom då Fam Bergqvist på besök och vi hade supertrevligt! Nästan lite för trevligt för att gå upp kl.8 för att dra till crossbanan. Men allt går, så även denna gång. Det var mycket folk på Sösdala denna dag.
Tyvärr gick det inte så bra för Oliver då han hade oturen att inte ha någon fungerande bakbroms och dessutom slog han av kedje släpen i första passet. Ingen hitt men han kommer igen :) På kvällen tog vi det lungt och kollade handboll de är så grymma Svenska handbollslandslaget! I dag fick jag mig en rejäl och efterlängtad sovmorgon , sov 12 timmar i sträck så det behövde jag nog :P Skönt! Var sedan på gymmet i ett par timmar hade egentligen tänkt att dra ut i skogen och löpträna men det visade sig vara för mycket snö kvar. Sprang 30 minuter på löpbandet och 15 minuter på steppen sedan körde jag styrkeövningarna i 30 Minuter så var ganska mör efteråt. Idag var en sån där dag att varenda muskel stretade emot, ni vet när det går så tungt, så tungt men envisheten vann åter igen :D Kändes grymt gött :) Sen blev det ännu mer Handboll och matchen idag var ännu bättre än igår :D
Har fortfarande inte fuskat så ger mig ytterliggare en klapp på axeln :)
Take care/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar