tisdag 18 januari 2011

En vecka är nu avklarad och det känns grymt gött!

Lycklig blev jag i morse då jag tjuvägde mig hehehehe men ni andra får vämta tills i morgon då Onsdagen är mät o viktminsknings dagen :D Lovar det kommer :) En vecka med bara GI har känts riktigt riktigt bra och det känns som om man håller på att rena kroppen på något vis , Det känns skönt, och för varje dag som går, ju mer motiverad blir jag ! I går fick kroppen vila lite och jag vet inte om det var därför jag var kiye låg men det blev ju kanon i morse! Sen har jag haft en go dag hela dagen och för första gången skulle jag träna box i kväll ogh det var jätteskoj! Fast man får nog ge tekniken några ggr till sen kommer det att gå super <3
Kom hem och vad händer då där??? Varför har de inte Andersson i målet!!!
Ja suck så ledsamt fast klart att alla grabbarna gör ju va de kan ute på planen men suck.
Men nu är det dax för bingen.
Drömsött/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar