lördag 15 januari 2011

Crossbanan!

Dag 4 tillbringades på crossbanan i Sösdala hela MTA gänget var där utom Linus:( Men förstår dig så väl grabben! Jag bara älskar att vara ute på crossbanan och se er alla köra det är som balsam i själen för mig, även om tårna är som istappar och man fryser ända in på skelettet, och det tar flera timmar innan man tinar igen så spelar det ingen roll I LOVE IT!!!
Fast visst längtar jag tills det blir vår och sommar igen och man kan börja gnälla över damm i håret i stället :D
Det var många goa crossvänner på banan idag och det var härligt att träffa er alla!
Oliver körde säkert o stabilt som Richard sa men ska nu bara få upp högre fart och tempo. Tyckte du körde superbra Olllebolle!
Det enda jag saknade var min kamera! Den har inte velat samarbeta medmig sista tiden och är rädd att den gjort sitt :( Får väl lämna in den och se om det är lönt att reparera.
Skulle hämta jokkesmokk när han slutade att jobba vid femtiden och passade på att slinka in om solariumet på vägen :) O NEJ det blev inte det stående solariumet idag heller eftersom det var 10 min väntetid i det , men det dög gött med det med relax o aquadusch i för jag fick tina upp mig så skönt! Och ja idag stängde jag allt vad aircondition heter.......
Lagade sen en supergo GI middag men ikväll har jag också haft världens längtan efter lösgodis!!!
Fy men jag ska INTE! Och vad händer jo all jävla reklam handlar bara om godis är det inte typiskt?
Nu ska jag klämma en morot i stället!
Ha en fortsatt bra Lördagkväll mina vänner/Crossmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar