fredag 14 januari 2011

Dag 3......

Klockan ringde 06.20 i morse väckte Oliver och sen gav vi oss iväg på ett härligt spinningpass som startade 06.45 med Madde som instruktör. Glömde naturligtvis vattenflaskan hemma katastrof! Fick ge upp en gång under passet och gå ut och dricka. Tack Madde bra pass som alltid! En konstig sak med mig är att om jag motionerar så tidigt på morgonen, så från kl.12.00 så funkar jag inte mer, blir så trött så trött. Det har inget med min GI kost att göra för har alltid blivit sådan, någon som upplever samma sak?
En annan sak som jag funderar över är att kan man käka kanel när man går på GI? Var någon som hade lagt ut ett recept på havregrynsgröt, banan, kanel o mjölk? Kan detta stämma?
O just nu är jag mycket sugen på en kexchoklad kan jag säga! Men faan heller ska inte ge mig! Den lille luringen vinner jag över och det känns gött hehe :)
Coach utmanade idag också på slalom han var kung i backen typ :D och klart ställde slalomdrottningen upp på denna utmaning! Fotsättning följer hoppas jag! hehe
I dag har kosten bestått av en purjo o broccoli soppa till lunch och GI Lasange till middag mumma :)
I mörrn är det min älskade crossbana som gäller! Sösdala blir det i mörrn med många goa crossvänner!
See you there <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar