tisdag 31 maj 2011

Tjoddeloo!!!

Denna helgen blev verkligen inte som jag tänkt mig ibland är livet verkligen en  rollercoaster, you just gotta ride it........ eller hur? allt kan inte vara Uppåt alltid och den gångna helgen kunde jag lika gärna ha strukit ur mitt liv faktiskt! Men på Söndagen så började det att ljusna igen man ska ta sig igenom de dagarna bara :)
Träffade Härliga människor som jag tycker om att ha i mitt liv ute på crossbanan och genast kändes det enklare även om puckarna inte sitter i målen ännu :P
Men så är ju livet..... Det är de dagarna som man ska tänka på allt det goa man har och uppskatta det även om det är svårt ibland.
Jobbade även i Måndags då jag ska vara ledig på Fredag, låt morgondagen gå snabbt så att jag får njuta av denna helgen, komma ut i min husvagn och känna sanden mellan tårna :D
Men i kväll ska jag njuta av lite after work med tjejligan på jobb hemma hos Helena som har pratat så mycket om sin tama papegoja Sam som vi ska få träffa, ska bli superkul att äntligen få träffa gojjan och alla töser såklart!

Till alla er som inte har så bra dagar ibland :
 
Dagen i dag är en märklig dag.
Den är Min.
Gårdagen föll ur Mina händer,
och den kan aldrig få mer innehåll
än Jag gav den.
...Morgondagen vet Jag ingenting om.
Men dagen idag, den har Jag..
Jag ska använda mig utav den.
Idag kan Jag glädja någon.
Idag kan Jag hjälpa någon.
Kanske Mig själv.
Dagen idag är en märklig dag.
Den är Min
 
Kärlek crossmorsan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar