tisdag 10 maj 2011

Operation nr 2 avklarad!


I Fredags fick jag då göra det andra ögonlocket så är så där himla snygg blå och lila igen! Men vad gör det?
Nu är det gjort och det känns grymt gött!! Och vilket härligt väder vi blivit välsignade med :D
Har bara njutit i helgen och naturligtvis suttit vid webradion och hört på SM från Tibro, lapat sol och fixat inför den stundande konfirmationen. Jag har saknat sanden mellan tårna kan jag säga, men skönt att få en helg hemma ibland.
Och ska ju bara jobba idag och i morgon sen beger jag mig till Barcelona med tjejerna! Tjohoo!
Fast det enda som stör mig i detta är min oerhörda flygrädsla! Hatar att flyga efter en mardrömsresa hem från Gambia för några år sedan trodde aldrig att jag skulle komma levande ur det planet.
Men jag får väl ta mig en jäkel som vanligt innan det är dax för flygturen :P
I kväll blir det en härlig joggingtur ut till böket med Wilmatösen :) Sköt om er och var rädda om varann!
Några härliga ord på vägen kommer här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar