tisdag 6 november 2012

Nu siktar vi högt Matte!

Oj vad tiden går ser att jag inte uppdaterat bloggen på länge :( Ledsen för det.....men ska försöka att hålla igång den nu. Vi går mot mörkare tider nu och när vi gör det varje år så kommer jag igång på gymmet. Och varför skyller jag på crossäsongen varje år? kan inte förstå det då det är en återkommande ursäkt gång på gång  HMMMMM........ Känner ni igen er?
Hmm ja nog många som gör det. I kväll var det meningen att jag skulle gå på boxpass men ångrade mig i sista stund och orkade faktiskt jogga 6 km på löparbandet istället.
Nu känner jag mig så stolt och det känns så skönt! Det där är ju också en konstig känsla då man vet hur bra man verkligen mår att ta hand om sin motion både för sömn och hälsa!
Då tycker jag att detta slående kortet passade så bra in :) av Caroline Joelsson allas vår MX Carro , en spark rakt i baken på både mig och wilmatösen med ett bra budskap så klart :) Bilden är tagen av henne då hon var här i våras den är riktigt rolig och har gett mig många skratt .

Nu är jag så där härligt trött i huvudet och mör i kroppen precis som det ska kännas nu Skönt, avslappnat och lite trött
Vi hörs snart av igen kramar /Crossmorsan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar